Hlavní informace

Prezidentský seminář SSŘIP 3/2017

55
Společnost pro strategické řízení, inovace a podnikatelství organizuje 21. března 2017 seminář na téma NOVA - LEVERAGING INNOVATION AT PHILIP MORRIS INTERNATIONAL, jehož hostem bue pan Pawel Pawlas, evropský (EU) ředitel informačního systému na podporu inovací společnosti PMI - Philip Morris International a spolutvůrce sofistikovaného systému NOVA. Tento systém jako jeden z pilířů umocnění inovačních iniciativ pomáhá udržet vůdčí postavení a ziskovost značky Philip Morris na stále náročnějším regulovaném trhu s tabákovými výrobky. Návštěvníci mají tedy jedinečnou možnost, jak nahlédnout do inovačního ekosystému světové společnosti a získat tak cenné know-how o tom, jak v rostoucí konkurenci neztratit vybudovanou pozici a klientskou základnu.
Datum: 21. 3. 2017
Čas: 13:00-16:30
Místo: Havas Worldwide Prague, Expo 58, Letenské sady 1500, Praha 7
Informace:

Podrobný program akce, ceny vstupného a kontaktní informace najdete na webu SSŘIP.

prezidentsky-seminar-ssrip-3-2017
21. 3. 2017

Prezidentský seminář SSŘIP 3/2017

Společnost pro strategické řízení, inovace a podnikatelství organizuje 21. března 2017 seminář na téma NOVA - LEVERAGING INNOVATION AT PHILIP MORRIS INTERNATIONAL, jehož hostem bue pan Pawel Pawlas, evropský (EU) ředitel informačního systému na podporu inovací společnosti PMI - Philip Morris International a spolutvůrce sofistikovaného systému NOVA. Tento systém jako jeden z pilířů umocnění inovačních iniciativ pomáhá udržet vůdčí postavení a ziskovost značky Philip Morris na stále náročnějším regulovaném trhu s tabákovými výrobky. Návštěvníci mají tedy jedinečnou možnost, jak nahlédnout do inovačního ekosystému světové společnosti a získat tak cenné know-how o tom, jak v rostoucí konkurenci neztratit vybudovanou pozici a klientskou základnu.

Číst dál...

konference-evoluce-byznysu
23. 3. 2017

Konference Evoluce byznysu

Asociace ADMEZ Vás zve na očekávanou konferenci Evoluce byznysu s podtitulem Multichannel & Trendy & Nová ekonomika, která se sejde letos již popáté. Diskutovanými tématy budou především aspekty multikanálového prodeje a nové výzvy marketingu. Důležitou roli sehrají též vizionáři, zkušení podnikatelé a zástupci startupů, kteří poskytnou náhled na aktuální moderní trendy v oboru a nové obchodní modely. Pokud tedy máte zájem zjisit, jaké jsou budoucí možnosti vaší firmy, vyslechnout si zkušenosti ostřílených hráčů na obchodním a marketingovém trhu, či se inspirovat vizemi vycházejících hvězd, zapište si do kalendáře datum 23.3.2017 a rezervujte si včas své místo.

Číst dál...

wolves-summit-warsaw
28. 3. - 29. 3. 2017

Wolves Summit Warsaw

Unikátní inovační akce masového formátu se koná ve dnech 28. a 29. března v polské Varšavě! Wolves Summit je mezinárodní networkingová konference, na které se setká 350 startupů, 50 scaleupů, 250 investorů a 350 výkonných ředitelů = smícháním těchto ingrediencí vznikne největší diskuze o inovacích, technologiích a byznysu na evropské scéně v rámci letošního jara. Pokud i vy a váš projekt chcete být součástí něčeho většího, neváhejte a připojte se k Wolves Summitu, dokud jsou volná místa! Obratem získáte šanci navázat nové obchodní vztahy se zahraničními podnikateli i klienty (systém 1:1 meetings), či dokonce s investory, kteří mohou pomoci dostat váš projekt na výsluní.

Číst dál...

investicni-a-obchodni-prilezitosti-v-mexiku
29. 3. 2017

Investiční a obchodní příležitosti v Mexiku

Středočeské inovační centrum vás zve na seminář o investičních příležitostech pro české firmy v Mexiku. V rámci programu vystoupí Greta Shelley, obchodní komisařka z mexické agentury pro podporu podnikání a investic PROMéxic, a mexický velvyslanec J.E. Pablo Macedo. Semináři dodává na atraktivitě zejména fakt, že Mexiko je jedním z primárních cílů připravované exportní strategie České republiky a aktuálně největší obchodní partner ČR v porovnání s ostatními zeměmi latinské Ameriky. Akce se koná 29.3.2017 v centru HiLase v Dolních Břežanech a jednacím jazykem bude angličtina.

Číst dál...

menici-se-uloha-diplomacie
6. 4. 2017

Měnící se úloha diplomacie

Svaz průmyslu a dopravy České republiky Vás zve na konferenci o ekonomické diplomacii na téma "Měnící se úloha diplomacie v současném světě: Čtvrt století české ekonomické diplomacie", která proběhne pod záštitou ministra zahraničních věcí Lubomíra Zaorálka. Konference bude probíhat výhradně v českém jazyce a pro omezenou kapacitu konferenčního sálu je třeba potvrdit svou účast do 28.3.2017 na kontaktním e-mailu info@vsmvv.cz.

Číst dál...

ctu-and-at-t-v4-hackathon
7. 4. - 8. 4. 2017

CTU and AT&T V4 Hackathon

Český telekomunikační úřad (ČTÚ) ve spolupráci se společností AT&T pořádají v roce 2017 další ročník úspěšného Hackathonu, který v minulém roce poskytl příležitost proo měření sil vývojářů mobilních aplikací v různých oblastech společenského života. Letošním tématem Hackathonu je "Internet of Things & Data Analytics", a to v následujících kategoriích: Smart Cities, Zdravotnictví, Udržitelnost, Domov a Open Data. Vítězný tým si odnese hlavní cenu v hodnotě 10.000 USD, finančně ohodnoceny budou i produkty týmů na druhém a třetím místě. Na Hackathon můžete přijet v již sestaveném týmu, či vybudovat vlastní až na místě v průběhu registrace. Registrace bude spuštěna 7.4.2017 od 11 hodin v brněnském Holiday Inn. Konec akce je poté naplánován na 8.4.2017 v pět hodin odpoledne. Troufnete si se svým týmem na účast v této prestižní soutěži i vy?

Číst dál...

robobusiness-europe-2017
19. 4. - 20. 4. 2017

RoboBusiness Europe 2017

CzechInvest přináší jedinečnou možnost zúčastnit se veletrhu RoboBusiness Europe 2017 v nizozemském městě Haag, který se koná ve dnech 19. a 20.4.2017. Nizozemsko je v poslední době vnímáno jako světové centrum výzkumu v oblasti robotiky a umělé inteligence a na tomto veletrhu se očekává účast více než 400 vystavovatelů z celého světa! Pokud i vy a vaše firma chcete být součástí tohoto evropskéh svátku robotiky, neměla by vás minout informace o tom, že CzechInvest ve spolupráci s Ministerstvem zahraničních věcí ČR přispívá firmám na poplatek za vystavování a má k dispozici celkem 9 míst na stánku Czech pavillon. Každá společnost za uvedený (již snížený) poplatek (100 EUR pro startupy / 800 EUR pro velké firmy) bude mít k dispozici: prezentační stolek na společném stánku - "Czech pavilion" a možnost umístění vlastního roll-upu; 2 vstupenky pro vystavovatele (to znamená, že za každou organizaci se mohou zúčastnit 2 osoby); logo a popis společnosti na webu a v katalogu, přičemž v jednání je také opční „Match-making side-event“ ve dnech 17 - 18. 4. 2017, který organizuje "na míru" zájemcům z jednotlivých zemí Nizozemská agentura pro podporu podnikání (RVO). Startupy se rovněž mohou ucházet o investici prostřednictvím RoboValley Fund, který má plánovaný kapitál ve výši 100 - 300 mil. EUR, což rozhodně nejsou žádné drobné.

Číst dál...

energeticke-uspory-2020
25. 4. 2017

Energetické Úspory 2020

Přijměte pozvání na konferenci „Energetické úspory 2020“ jejímž hlavním tématem bude standard pro budovy s téměř nulovou spotřebou energie. Standard vychází z evropské normy a bude od roku 2020 povinný pro všechny budovy, ať již nové nebo rekonstruované. Hledání vhodných řešení, které by danou normu optimálně splnilo a zároveň bylo ekonomicky opodstatněné, bude hlavním úkolem pro projektanty a realizátory všech staveb ve velmi blízké budoucnosti. Na přednáškách se například dozvíte, co lze nebo naopak nelze neočekávat od termínu "budova s téměř nulovou spotřebou energie", o způsobu zapracování evropské normy do českých norem, na jaká úskalí bude nutné se připravit, jak nejlépe zajistit optimální energetickou soběstačnost budov a návratnost investic do technologií, nebo jak zajistit zdravé energeticky úsporné a ekologické bydlení. Zúčastněné firmy představí technologie, které jsou v této oblasti na trhu k dispozici. Kromě prezentací nabitých zajímavými informacemi, bude mít každý z účastníků možnost se organizovaně setkat s vybranými prezentujícími a dalšími účastníky a nastartovat tak budoucí úspěšnou spolupráci. Společnosti mohou též využít možnosti vlastní prezentace prostřednictvím workshopů, posterů, propagačních materiálů či promítání videa, a to v závislosti na kapacitě prostor a domluvě s organizátorem.

Číst dál...

deadline-social-impact-award
30. 4. 2017

Deadline Social Impact Award

V pondělí 27. února se v České republice rozeběhl již 6. ročník mezinárodního vzdělávacího a akceleračního programu Social Impact Award, který je zaměřen na rozvoj společensky odpovědného podnikání mladých lidí. Díky tomuto akcelerátoru rozjelo své sociální podnikání za uplynulých pět let více než čtyřicet studentských týmů. Přihlášky je možné podávat až do 30. dubna 2017. Odborná porota posléze vybere 10 nejlepších projektů. Desítka finalistů od konce června nastoupí do akceleračního programu, ve kterém na ni čekají dva měsíce intenzivní práce na projektu. Nejlepší týmy akcelerátoru získají hlavní výhru, finanční odměnu ve výši 2 000 EUR, poukázky od Copy General a členství v síti Impact Hub. Tyto týmy jsou také reprezentanty České republiky na mezinárodním setkání účastníků Social Impact Award Global, které se letos bude konat v Bělehradu.

Číst dál...

czech-ict-seminar-tokio
9. 5. 2017

Czech ICT Seminář Tokio

rádi bychom Vás informovali o možnosti zúčastnit se jednodenní prezentační akce dne 9.května, organizované Velvyslanectvím ČR v Tokiu. V rámci ní se účastnící budou moci představit potenciálním japonským parterům a dozvědět se úžitečné informace o specifikách japonského IT trhu a o formách možné statní podpory na české i japonské straně. Poté budou následovat B2B jednání a networkingová recepce. Na seminář pak v dalších dnech navazuje jeden z nejvýznamnějších japonských IT veletrhů Japan IT Week Spring 2017, je tak možno využít přitomnost v Tokiu k osobní návštěvě tohoto veletrhu.

Číst dál...

veletrh-it-sa-2017
10. 10. - 12. 10. 2017

Veletrh it-sa 2017

Letošní ročník největšího evropského veletrhu zaměřeného na oblast IT security se koná 10. - 12. října v německém Norimberku. Firmy a instituce mají možnost účastnit se této mezinárodní akce prsotřednictvím společného stánku organizovaným agenturou Czech Trade. Stánek českých společností je spolufinancován z OPPIK, projekt NOVUMM KET. Povinná výše participace firmy je 50 % nákladů. Dodavatel zajistí celou účast na klíč, jestliže se firma bude podílet na společném stánku velikostí 6sqm, celkové náklady zahrnující plochu, poplatek, stavbu a vybavení stánku, grafiku a zápis v katalogu činí 135 560 Kč, firma se podílí částkou 67 780 Kč.
Detailní rozpis nákladů bude zaslán na vyžádání, kontakty níže.Velikost plochy je samozřejmě možno měnit, vybavení expozice také, konkrétní přání lze řešit s dodavatelem expozice. Nárok na čerpání finanční podpory mají MSP se sídlem či provozovnou mimo Prahu.

Číst dál...

Další informace