Hlavní informace

Nanoden Pardubice

55
Pokud vás zajímají nejžhavější technologické novinky, neměli byste si nechat ujít akci s názvem NANODEN organizovanou Asociací nanotechnologického průmyslu ČR, která se bude konat dne 12.4.2017. Na vlastní oči se budete moci přesvědčit o tom, jak se produkují nanovlákna používaná při filtraci vína a výrobě protiroztočových lůžkovin, či se seznámit s českým patentem na čistění vzduchu ve městech pomocí chytrých nátěrů. Mimo to vás čeká další zajímavý program v podobě zkoušení neušpinitelné nanokravaty, ukázky nanotechnologické omlazovací procedury či ochutnání vody získané čisticí procedurou z prasečí kejdy. Cílem této akce je především zvýšení povědomí veřejnosti o využití nanotechnologií v běžném životě a prezentace českých nanotechnologické firem, jež patří mezi průkopníky v této oblasti.
Datum: 12. 4. 2017
Čas: 11:00-18:00
Místo: Sál Jana Kašpara, Krajský úřad Pardubického kraje, Komenského nám. 125, 532 11 Pardubice I
Informace:

Více informací včetně podrobného programu najdete v oficiální pozvánce či na Facebooku.

prezidentsky-seminar-ssrip3
12. 4. 2017

Prezidentský seminář SSŘIP

Společnost pro strategické řízení, inovace a podnikatelství vás zve na další ze série prezidentských seminářů, tentokrát s Romanem Ostertágem, CEO, LEDVANCE s.r.o. a LEDVANCE Hungary, který byl v česko-slovensko-maďarském regionu odpovědný za implementraci inovací ve výrobě a prodeji osvětlovací techniky ve společnostech Siemens, OSRAM a nejnověji LEDvance. Během své bohaté kariéry se již podílel na velkých transformačních projektech, které jím řízený business poslaly do světa. Ne náhodou proto seminář nese název LEDVANCE: TRANSFORMACE NADNÁRODNÍ SPOLEČNOSTI V REAKCI NA PROMĚNY TRHU OSVĚTLOVÁNÍ. Přijďte se také inspirovat zkušeností jednoho z předních českých manažerů v odvětví osvětlování.

Číst dál...

nanoden-pardubice
12. 4. 2017

Nanoden Pardubice

Pokud vás zajímají nejžhavější technologické novinky, neměli byste si nechat ujít akci s názvem NANODEN organizovanou Asociací nanotechnologického průmyslu ČR, která se bude konat dne 12.4.2017. Na vlastní oči se budete moci přesvědčit o tom, jak se produkují nanovlákna používaná při filtraci vína a výrobě protiroztočových lůžkovin, či se seznámit s českým patentem na čistění vzduchu ve městech pomocí chytrých nátěrů. Mimo to vás čeká další zajímavý program v podobě zkoušení neušpinitelné nanokravaty, ukázky nanotechnologické omlazovací procedury či ochutnání vody získané čisticí procedurou z prasečí kejdy. Cílem této akce je především zvýšení povědomí veřejnosti o využití nanotechnologií v běžném životě a prezentace českých nanotechnologické firem, jež patří mezi průkopníky v této oblasti.

Číst dál...

esa-bic-prague-spacenight-v
19. 4. 2017

ESA BIC Prague SpaceNight V

Přijďte se podívat na pátý díl SPACE NIGHT z produkce podnikatelského inkubátoru ESA BIC PRAGUE. Pokud sami podnikáte, navrhujete produkty či služby nebo jinak vytváříte hodnoty pro ostatní lidi, dorazte se inspirovat metodikou Human Centered Design a naučte se pár praktických triků od Jindřicha Fialky, zakladatele studia Q Designers. Na semináři se mimojiné dozvíte, co je to Human Centered Design, jaké jsou jeho nástroje, přičemž speciální pozornost bude věnována Customer Journey jako jednomu z nástrojů HCD. Teorii doplní praktické ukázky na skutečných firmách, jež mají s tímto fenoménem bohaté zkušenosti. Rezervujte si proto ve svém kalendáři středu 19. dubna 2017 a přijďte se podívat :)

Číst dál...

robobusiness-europe-2017
19. 4. - 20. 4. 2017

RoboBusiness Europe 2017

CzechInvest přináší jedinečnou možnost zúčastnit se veletrhu RoboBusiness Europe 2017 v nizozemském městě Haag, který se koná ve dnech 19. a 20.4.2017. Nizozemsko je v poslední době vnímáno jako světové centrum výzkumu v oblasti robotiky a umělé inteligence a na tomto veletrhu se očekává účast více než 400 vystavovatelů z celého světa! Pokud i vy a vaše firma chcete být součástí tohoto evropskéh svátku robotiky, neměla by vás minout informace o tom, že CzechInvest ve spolupráci s Ministerstvem zahraničních věcí ČR přispívá firmám na poplatek za vystavování a má k dispozici celkem 9 míst na stánku Czech pavillon. Každá společnost za uvedený (již snížený) poplatek (100 EUR pro startupy / 800 EUR pro velké firmy) bude mít k dispozici: prezentační stolek na společném stánku - "Czech pavilion" a možnost umístění vlastního roll-upu; 2 vstupenky pro vystavovatele (to znamená, že za každou organizaci se mohou zúčastnit 2 osoby); logo a popis společnosti na webu a v katalogu, přičemž v jednání je také opční „Match-making side-event“ ve dnech 17 - 18. 4. 2017, který organizuje "na míru" zájemcům z jednotlivých zemí Nizozemská agentura pro podporu podnikání (RVO). Startupy se rovněž mohou ucházet o investici prostřednictvím RoboValley Fund, který má plánovaný kapitál ve výši 100 - 300 mil. EUR, což rozhodně nejsou žádné drobné.

Číst dál...

brain-breakfast-s-jakubem-pokem
20. 4. 2017

Brain&Breakfast s Jakubem Pokem

Přijďte se 20.4. podívat na další inspirativní snídani ze série Brain&Breakfast, kde se o své příběhy dělí zajímaví lidé z různých oborů. Hostem bude tentokrát Jakub Pok, lektor a zakladatel Školy paměti. Proto se na snídani dozvíte například to, jak efektivně používat paměťové techniky tam, kde samotná paměť přestává stačit, jak využít síly vizualizace při ukládání informací do paměti, či jak si osvojit tehniku klíčového slova užitečnou zejména pro studium cizích jazyků. Pokud poté budete poctivě trénovat, třeba si stejně jako Jakub Pok jednoho dne dokážete zapamatovat 52 kanastových karet v náhodném pořadí za méně než dvě minuty nebo 25 telefonních čísel do pěti minut. Tak NEZAPOMEŇTE, 20. dubna na Smíchově :)

Číst dál...

jak-nedelat-startup-fuckup-night
20. 4. 2017

Jak nedělat startup - FuckUp Night

Ne všechny věci jsou závislé čistě na lidské vůli a proto se businessu občas nedaří tak, jak by mělo. Dvojnásob toto platí především pro živelnou oblast StartUpů, ze kterých se lusknutím prstu mohou stát spíše FuckUpy. V rámci seriálu FuckUp Nights Prague vám o tomto tématu budou 20. dubna 2017 schopni nejlépe povyprávět ti, kdo si v tomto ohledu zažili své na vlastní kůži. V pěti přednáškách po 15 minutách se o své cenné know-how "čemu se vyvarovat při vedení startupu" podělí Vít Ježek (Rekola), Romana Ljubasová (Inca Collagen), Hana Němcová (Frusack), David Spáčil (Videoflot CZ) a Petra Röslerova. Tak neudělejte chybu a přijďte se podívat, abyste v budoucnu neudělali další chybu.

Číst dál...

vaval-ve-statistikach-a-analyzach
21. 4. 2017

VaVal ve statistikách a analýzách

Technologické centrum AV ČR a Český statistický úřad si Vás dovolují pozvat na odborný seminář na téma VÝZKUM, VÝVOJ A INOVACE VE STATISTIKÁCH A ANALÝZÁCH, který se koná 21.4.2017 v Praze. Na této každoročně organizované akci se letos budete moci seznámit s výsledky mapování vědy, technologií a inovací v ČR roku 2016, s nejnovějšími údaji z oblasti patentů a lidských zdrojů ve VaV a s novými možnostmi práce s bibliometrickými daty. Seminář je uspořádán do dvou bloků, po nichž bude následovat občerstvení a neformální diskuse, všichni návštěvníci tak budou mít možnost navázat zajímavé debaty nejen s vystupujícími speakery. Kapacita je omezená, nezapomeňte se proto předem, nejpozději do 18.dubna registrovat na níže uvedené stránce.

Číst dál...

energeticke-uspory-2020
25. 4. 2017

Energetické Úspory 2020

Přijměte pozvání na konferenci „Energetické úspory 2020“ jejímž hlavním tématem bude standard pro budovy s téměř nulovou spotřebou energie. Standard vychází z evropské normy a bude od roku 2020 povinný pro všechny budovy, ať již nové nebo rekonstruované. Hledání vhodných řešení, které by danou normu optimálně splnilo a zároveň bylo ekonomicky opodstatněné, bude hlavním úkolem pro projektanty a realizátory všech staveb ve velmi blízké budoucnosti. Na přednáškách se například dozvíte, co lze nebo naopak nelze neočekávat od termínu "budova s téměř nulovou spotřebou energie", o způsobu zapracování evropské normy do českých norem, na jaká úskalí bude nutné se připravit, jak nejlépe zajistit optimální energetickou soběstačnost budov a návratnost investic do technologií, nebo jak zajistit zdravé energeticky úsporné a ekologické bydlení. Zúčastněné firmy představí technologie, které jsou v této oblasti na trhu k dispozici. Kromě prezentací nabitých zajímavými informacemi, bude mít každý z účastníků možnost se organizovaně setkat s vybranými prezentujícími a dalšími účastníky a nastartovat tak budoucí úspěšnou spolupráci. Společnosti mohou též využít možnosti vlastní prezentace prostřednictvím workshopů, posterů, propagačních materiálů či promítání videa, a to v závislosti na kapacitě prostor a domluvě s organizátorem.

Číst dál...

deadline-social-impact-award
30. 4. 2017

Deadline Social Impact Award

V pondělí 27. února se v České republice rozeběhl již 6. ročník mezinárodního vzdělávacího a akceleračního programu Social Impact Award, který je zaměřen na rozvoj společensky odpovědného podnikání mladých lidí. Díky tomuto akcelerátoru rozjelo své sociální podnikání za uplynulých pět let více než čtyřicet studentských týmů. Přihlášky je možné podávat až do 30. dubna 2017. Odborná porota posléze vybere 10 nejlepších projektů. Desítka finalistů od konce června nastoupí do akceleračního programu, ve kterém na ni čekají dva měsíce intenzivní práce na projektu. Nejlepší týmy akcelerátoru získají hlavní výhru, finanční odměnu ve výši 2 000 EUR, poukázky od Copy General a členství v síti Impact Hub. Tyto týmy jsou také reprezentanty České republiky na mezinárodním setkání účastníků Social Impact Award Global, které se letos bude konat v Bělehradu.

Číst dál...

ze-me-zmeny-2017
4. 5. 2017

ZE:MĚ změny 2017

4. května pořádá Ashoka akci s názvem ZE:MĚ změny 2017, která je v pořadí již druhým setkáním klíčových aktérů na poli sociálních inovací v České republice. Cílem akce je všechny z aktérů propojit a podpořit tím rozvoj ekosystému pro tvorbu a implementaci společensky přínosných inovací. V rámci programu se například představí nové české iniciativy zaměřené na podporu sociálních inovací, bude rozebrána otázka "systémové změny", co představuje a jak jí docílit, a v neposlední řadě budou též představeny novinky na poli social innovations u nás i ve světě. Registrace je otevřena od 4.4., tak si nenechte uniknout svou příležitost.

Číst dál...

czech-ict-seminar-tokio
9. 5. 2017

Czech ICT Seminář Tokio

rádi bychom Vás informovali o možnosti zúčastnit se jednodenní prezentační akce dne 9.května, organizované Velvyslanectvím ČR v Tokiu. V rámci ní se účastnící budou moci představit potenciálním japonským parterům a dozvědět se úžitečné informace o specifikách japonského IT trhu a o formách možné statní podpory na české i japonské straně. Poté budou následovat B2B jednání a networkingová recepce. Na seminář pak v dalších dnech navazuje jeden z nejvýznamnějších japonských IT veletrhů Japan IT Week Spring 2017, je tak možno využít přitomnost v Tokiu k osobní návštěvě tohoto veletrhu.

Číst dál...

tyden-inovaci-2017-konference
26. 5. 2017

Týden inovací 2017 + Konference

European Leadership & Academic Institute (ELAI) pořádá v rozmezí dnů 22. - 28.5.2017 událost s názvem Týden inovací, která proběhne na desítkách míst České republiky s cílem seznámit firmy, města a také širší veřejnosti s nejnovějšími světovými trendy na poli inovací a moderních technologií. Vrcholem Týdne inovací poté bude dvoudenní Innovation Summit Prague, který proběhne ve dnech 26. – 27. května v nových moderních prostorách Českého institutu informatiky, robotiky a kybernetiky (CIIRC) ČVUT. Jeho součástí bude celodenní konference v pátek 26. května s předními zahraničními a tuzemskými odborníky na inteligentní systémy, konkrétně Smart City a umělou inteligenci. Těšit se můžete na takové osobnosti jakými jsou Seán Ó hÉigeartaigh, ředitel Centra pro studium existenčních rizik Cambridgeské univerzity, který se zabývá existenčními riziky a dopady umělé inteligence, Dirk Ahlborn, CEO Hyperloop Transport Technologies, který jako pravá ruka Elona Muska určuje budoucnost dopravy, nebo Chris Kelsey, mladý génius, který ve svých devatenácti se svou firmou připravuje v Dubaji stavbu prvního mrakodrapu na světě vytištěného 3D tiskárnou. Kupte si proto zavčasu své vstupenky a přijďte se 26.5.2017 inspirovat do Prahy.

Číst dál...

sraz-na-volne-noze-se-krtem-knihy
26. 5. - 28. 5. 2017

Sraz Na volné noze se křtem knihy

Portál nezávislých profesionálů Na volné noze organizuje o víkendu 26. až 28. května v jihomoravských Valticích již 12. sraz nezávislých profesionálů, coby každoroční oslavu svobodného podnikání a života na volné noze. Kromě networkingu, pásma rozhovorů či mezioborových setkání se můžete dále těšit na procházky, víno z moravských sklípků, hudební koncerty, gardenparty a spoustu dobrého jídla. O víkendu proběhne též komunitní křest knihy Roberta Vlacha "Na volné noze: Podnikejte jako profesionálové", v níž předává cenné know-how stávajícím i budoucím freelencerům a popisuje krásy i úskalí tohoto stylu podnikání. Pokud jste tedy neměli na tento víkend doposud plán, už ho máte! Neváhejte se zařadit mezi předpokládanou stovku účastníků různých zájmů, profesí i věkových kategorií :) Podrobné informace o tomto neformálním víkendu získáte na e-mailové adrese portal@navolnenoze.cz, kde rovněž můžete provést samotnou registraci.

SHRNUTÍ INFORMACÍ K AKCI:

• termín – víkend od 26. do 28. května 2017 (pátek odpoledne až neděle poledne)
• místo – Valtice (sklep Střední vinařské školy a Zámek Valtice)
• náplň – neformální společenské setkání s volným doprovodným programem
• účast – 60 až max. 130 účastníků různého věku i profese v přátelské náladě
• doprovod – možno přizvat partnera nebo kamaráda jako společenský doprovod
• ubytování – individuálně ve Valticích, Lednici nebo Břeclavi (od 300 Kč/noc)
• stravování – ve valtických restauracích nebo ve vlastní režii; bohaté večerní rauty
• vyžití – Lednicko-valtický areál, procházky po okolí, bosá stezka, cykloturistika aj.
• doprava – jednoduché a rychlé spojení autem i vlakem ze všech velkých měst

Číst dál...

veletrh-it-sa-2017
10. 10. - 12. 10. 2017

Veletrh it-sa 2017

Letošní ročník největšího evropského veletrhu zaměřeného na oblast IT security se koná 10. - 12. října v německém Norimberku. Firmy a instituce mají možnost účastnit se této mezinárodní akce prsotřednictvím společného stánku organizovaným agenturou Czech Trade. Stánek českých společností je spolufinancován z OPPIK, projekt NOVUMM KET. Povinná výše participace firmy je 50 % nákladů. Dodavatel zajistí celou účast na klíč, jestliže se firma bude podílet na společném stánku velikostí 6sqm, celkové náklady zahrnující plochu, poplatek, stavbu a vybavení stánku, grafiku a zápis v katalogu činí 135 560 Kč, firma se podílí částkou 67 780 Kč.
Detailní rozpis nákladů bude zaslán na vyžádání, kontakty níže.Velikost plochy je samozřejmě možno měnit, vybavení expozice také, konkrétní přání lze řešit s dodavatelem expozice. Nárok na čerpání finanční podpory mají MSP se sídlem či provozovnou mimo Prahu.

Číst dál...

Další informace