Hlavní informace

Prezidentský seminář SSŘIP 6/217

55
Společnost pro strategické řízení, inovace a podnikatelství vás srdečně zve na další ze série oblíbených prezidentských seminářů, jehož hostem bude tentokrát pan Pavel Sodomka, jeden z průkopníků internetových aplikací, investor, start-up podnikatel a zakladatel a jednatel společnosti Simple Cell. Hovořit bude o šesti internetových revolucích, které vedly od pomalého internetu přes ten nejrychlejší až k dnešnímu konceptu internetu věcí a průmyslového internetu. V jednoduchých bodech lze oněch zmíněných 6 revolucí popsat následovně:

- Revoluce první: začátky Internetu ve státní správě, prvni web o České republice www.czech.cz
- Revoluce druhá : Microsoft a jeho hledání cesty k Internetu
- Revoluce třetí : vyhledávače – jak jsme založili, rozvíjeli a prodali Atlas.cz
- Revoluce čtvrtá: streaming, živé přenosy a online rádia Play.cz
- Revoluce pátá : cloudové služby aneb jak přesvědčit Českou spořitelnu k migraci na cloud
- Revoluce šestá : IoT - internet věcí a aneb jak stavíme nejpomalejšího mobilního operátora v České republice SimpleCell

Seminář se koná 14.6. v budově Havasu v Letenských sadech. Registrujte si své místo ještě dnes! :)
Datum: 14. 6. 2017
Čas: 13:00-16:30
Místo: Havas Worldwide Prague, Expo 58, Letenské sady 15000, Praha 7
Informace:

Podrobné informace a registrační formulář naleznete na stránkách SSŘIP

konference-equilibrium
13. 6. - 14. 6. 2017

Konference EQUILIBRIUM

Síť RED BUTTON Vás zve na letošní zajímavou konferenci s názvem EQUILIBRIUM, která se koná 13. a 14.6. 2017 v Kaskádách v Brně. Konference s podtitulem "Hledání rovnováhy jako životní postoj" bude akcí, na níž se spojí energie sta lidí a jejich jedinečných příběhů. Equilibrium bude o rovnováze, vzájemné inspiraci a různosti pohledů na témata, kterými aktuálně nejvíc žijeme. Jedinečnost výsledku zaručuje, že konference vzniká v duchu principů sítě RED BUTTON - spoluvytváří ji parta lidí, kteří se propojili právě a jen pro tento projekt. Můžete se těšit také na unikátní formát setkání – každý z pěti garantů si vybral své téma (více na blogu konference) a pozval si k němu i další dva hosty. Co vás tedy čeká? Strávíte dva dny ve společnosti lidí, kteří každý den řeší podobné výzvy jako vy. Konference je určena majitelům firem, lídrům týmů a manažerům, kteří vnímají rovnováhu jako ideální stav - a hledání rovnováhy jako nástroj k vlastnímu rozvoji a rozvoji lidí, kterými jsou obklopeni. Hledání rovnováhy je pro mnoho z nás součástí cesty za poznáním.
Kapacita konference je 80 míst, a proto s rezervací místa neváhejte dlouho!:)

Číst dál...

think-tank-na-volne-noze-praha
13. 6. 2017

Think-tank Na volné noze Praha

Sdružení Na volné noze zve všechny své příznivce na další pražský think-tank, který bude tentokrát zaměřený na psaní, vydávání, ale i čtení skvělých odborných knih a ebooků. Pozvání přijali známí a renomovaní hosté Tomáš Baránek (v Praze) a Vít Šebor (v Brně), kteří spoluvlastní nejlepší české vydavatelství literatury osobního a profesního rozvoje a budou mít v rámci programu svůj řečnický výstup na přání "zcela mimo záznam". V případě zájmu se na think-tank můžete přihlásit prostřednictvím e-mailu s předmětem "Registrace na think-tank / Jak se dělá (e)kniha + nej knihy o podnikání v Praze" zaslaným na adresu portal@navolnenoze.cz. A co přesně že bude na programu?

• Jak se liší psaní blogů, článků, ebooků či knih, a které médium se na co hodí.
• Proč je kniha nadále odborným médiem číslo jedna a jakými změnami kniha prochází.
• Jaký je reálně rozdíl mezi samizdatem, nízkonákladovým a kvalitním vydavatelem.
• Které kroky proces psaní a vydání (e)knihy zahrnuje — od záměru po marketing.
• Nikdo nechce napsat špatnou knihu či ebook. Takže kde a proč odborní autoři nejvíc chybují?
• Jak vůbec hledat vhodného vydavatele a co byste měli mít v ruce, než jej oslovíte.
• Na jakých principech funguje knižní trh v Česku či ve světě a proč byste to měli vědět.
• Co takové psaní skutečně obnáší a nač se připravit, než se pustíte do práce.
• Jaké jsou nejlepší praktiky pro psaní delšího textu a proč byste měli mít také oponenty.
• Populární a odborné knihy pracují jinak se zdroji. Nač si dát pozor, aby neutrpěla vaše reputace.
• Jaké ingredience a postupy dělají z knihy bestseller a do jaké míry to můžete ovlivnit.
• Které knihy by si měl přečíst každý freelancer od Prahy po Los Angeles.

Číst dál...

think-tank-na-volne-noze-brno
14. 6. 2017

Think-tank Na volné noze Brno

Sdružení Na volné noze zve všechny své příznivce na další brněnský think-tank, který bude tentokrát zaměřený na psaní, vydávání, ale i čtení skvělých odborných knih a ebooků. Pozvání přijali známí a renomovaní hosté Tomáš Baránek (v Praze) a Vít Šebor (v Brně), kteří spoluvlastní nejlepší české vydavatelství literatury osobního a profesního rozvoje a budou mít v rámci programu svůj řečnický výstup na přání "zcela mimo záznam". V případě zájmu se na think-tank můžete přihlásit prostřednictvím e-mailu s předmětem "Registrace na think-tank / Jak se dělá (e)kniha + nej knihy o podnikání v Brně" zaslaným na adresu portal@navolnenoze.cz. A co přesně že bude na programu?

• Jak se liší psaní blogů, článků, ebooků či knih, a které médium se na co hodí.
• Proč je kniha nadále odborným médiem číslo jedna a jakými změnami kniha prochází.
• Jaký je reálně rozdíl mezi samizdatem, nízkonákladovým a kvalitním vydavatelem.
• Které kroky proces psaní a vydání (e)knihy zahrnuje — od záměru po marketing.
• Nikdo nechce napsat špatnou knihu či ebook. Takže kde a proč odborní autoři nejvíc chybují?
• Jak vůbec hledat vhodného vydavatele a co byste měli mít v ruce, než jej oslovíte.
• Na jakých principech funguje knižní trh v Česku či ve světě a proč byste to měli vědět.
• Co takové psaní skutečně obnáší a nač se připravit, než se pustíte do práce.
• Jaké jsou nejlepší praktiky pro psaní delšího textu a proč byste měli mít také oponenty.
• Populární a odborné knihy pracují jinak se zdroji. Nač si dát pozor, aby neutrpěla vaše reputace.
• Jaké ingredience a postupy dělají z knihy bestseller a do jaké míry to můžete ovlivnit.
• Které knihy by si měl přečíst každý freelancer od Prahy po Los Angeles.

Číst dál...

prezidentsky-seminar-ssrip-6-217
14. 6. 2017

Prezidentský seminář SSŘIP 6/217

Společnost pro strategické řízení, inovace a podnikatelství vás srdečně zve na další ze série oblíbených prezidentských seminářů, jehož hostem bude tentokrát pan Pavel Sodomka, jeden z průkopníků internetových aplikací, investor, start-up podnikatel a zakladatel a jednatel společnosti Simple Cell. Hovořit bude o šesti internetových revolucích, které vedly od pomalého internetu přes ten nejrychlejší až k dnešnímu konceptu internetu věcí a průmyslového internetu. V jednoduchých bodech lze oněch zmíněných 6 revolucí popsat následovně:

- Revoluce první: začátky Internetu ve státní správě, prvni web o České republice www.czech.cz
- Revoluce druhá : Microsoft a jeho hledání cesty k Internetu
- Revoluce třetí : vyhledávače – jak jsme založili, rozvíjeli a prodali Atlas.cz
- Revoluce čtvrtá: streaming, živé přenosy a online rádia Play.cz
- Revoluce pátá : cloudové služby aneb jak přesvědčit Českou spořitelnu k migraci na cloud
- Revoluce šestá : IoT - internet věcí a aneb jak stavíme nejpomalejšího mobilního operátora v České republice SimpleCell

Seminář se koná 14.6. v budově Havasu v Letenských sadech. Registrujte si své místo ještě dnes! :)

Číst dál...

think-tank-na-volne-noze-ostrava
15. 6. 2017

Think-tank Na volné noze Ostrava

Sdružení Na volné noze zve všechny své příznivce na další ostravský think-tank, který bude tentokrát zaměřený na psaní, vydávání, ale i čtení skvělých odborných knih a ebooků. Pozvání přijal pan Martin PERLÍK, projektant, úspěšný odborný autor a pražský Živnostník roku 2016 (1. místo!). V případě zájmu se na think-tank můžete přihlásit prostřednictvím e-mailu s předmětem "Registrace na think-tank / Jak se dělá (e)kniha + nej knihy o podnikání v Ostravě" zaslaným na adresu portal@navolnenoze.cz. A co přesně že bude na programu?

• Jak se liší psaní blogů, článků, ebooků či knih, a které médium se na co hodí.
• Proč je kniha nadále odborným médiem číslo jedna a jakými změnami kniha prochází.
• Jaký je reálně rozdíl mezi samizdatem, nízkonákladovým a kvalitním vydavatelem.
• Které kroky proces psaní a vydání (e)knihy zahrnuje — od záměru po marketing.
• Nikdo nechce napsat špatnou knihu či ebook. Takže kde a proč odborní autoři nejvíc chybují?
• Jak vůbec hledat vhodného vydavatele a co byste měli mít v ruce, než jej oslovíte.
• Na jakých principech funguje knižní trh v Česku či ve světě a proč byste to měli vědět.
• Co takové psaní skutečně obnáší a nač se připravit, než se pustíte do práce.
• Jaké jsou nejlepší praktiky pro psaní delšího textu a proč byste měli mít také oponenty.
• Populární a odborné knihy pracují jinak se zdroji. Nač si dát pozor, aby neutrpěla vaše reputace.
• Jaké ingredience a postupy dělají z knihy bestseller a do jaké míry to můžete ovlivnit.
• Které knihy by si měl přečíst každý freelancer od Prahy po Los Angeles.

Číst dál...

horizont-2020-informacni-seminar
19. 6. 2017

Horizont 2020 - informační seminář

Technologické centrum AV ČR ve spolupráci s Českou membránovou platformou z.s. pořádají 19.6. informační seminář s názvem "Program Horizont 2020 – aktuální směry výzkumu a připravované výzvy v oblasti průmyslových technologií a energetiky". Jak název napovídá, Seminář, který je pořádán ve spolupráci s Českou membránovou platformou, z.s., se zaměří na možnosti financování z evropského programu Horizont 2020 (H2020) pro špičkové inovační projekty. Zájemci získají přehled o struktuře programu H2020 a o možnostech zapojení do něj s důrazem na zaměření České membránové platformy. V rámci programu si návštěvníci mohou vyslechnout několik krátkých přednášek, po kterých bude následovat neformální diskuze s občerstvením. Registraci je možné provést do 16.6.2017. Za účast na semináři zájemci neplatí žádný poplatek.

Číst dál...

digirush-2017
29. 6. - 1. 7. 2017

DigiRush 2017

Chcete hned na počátku léta zažít něco velkého? Vyší pozornosti by potom neměla uniknout mezinárodní konference s názvem #DigiRush, kterou české hlavní město přivítá ve dnech 29.6. - 1.7.2017. Aktuálně se předpokládá účast více než 1.500 návštěvníků a delegátů evropských společností, kteří budou mít příležitost vyslechnout si inspirativní přednášky 48 renomovaných speakerů, mezi nimiž lze jmenovat Garyho Milnera, šéfa globálního digitálního marketingu ve společnosti Lenovo, či Mikea Germana, CDO zpravodajské společnosti VICE. Kromě toho bude součástí akce též networking a večírky, během nichž bude snadné navázat komunikaci (a možná rovnou též spolupráci) s ostatními účastníky třídenní konference. Akce bude přenášena rovněž online, pomocí technologie 360° videa, proto se budete moci zúčastnit též prostřednictvím virtuální reality. Odstartujte své léto inspirativně a ve velkém - Praha hostí #DigiRush!

Číst dál...

seminar-resitelu-inovativnich-projektu-s-vyrobci
29. 6. 2017

Seminář řešitelů inovativních projektů s výrobci

Svaz průmyslu a dopravy ČR Vás zve na prezentaci vybraných výzkumných projektů financovaných státem, které mají komerční potenciál na domácím či zahraničním trhu. Účelem prezentace je seznámit společnosti se sídlem v České republice s těmito výsledky, a poskytnout prostor pro technickou i obchodní diskusi těchto projektů přímo s jejími řešiteli. Cílem je nalézt možné partnery na území ČR, kteří by komercionalizovali tyto výstupy a případně i s podporou EGAP (Exportní garanční a pojišťovací společnost) vyváželi úspěšné produkty do zahraničí. Hlavní cílovou skupinou prezentace jsou firmy mající zájem inovovat své produkty, proniknout do nových oblastí a zvýšit svůj exportní potenciál.

Prezentace se uskuteční 29. června 2017 od 10:00 do 13:00 v sídle Svazu průmyslu a obchodu ČR, Freyova 948/11, Praha 9 – Vysočany. Akci pořádá Technologická agentura ČR, Svaz průmyslu a dopravy ČR a EGAP.

Program semináře budou tvořit následující tři bloky, v nichž se představí jednotlivé společnosti, které mohou být zdrojem inovaí pro potenciální výrobce:
1) Detektor životních funkcí
2) Analýza zbytkových napětí rentgenovou difrakcí – nástroj k zavedení laserových technologií v dopravní technice
3)Hybridní nanokompozity

Účast na prezentaci je zdarma, je však nutné se včas zaregistrovat. Svou účast potvrďte, prosím, do 26. června 2016 prostřednictvím registračního formuláře na níže uvedeném odkazu s uvedením, o který blok byste měli zájem (je možné zúčastnit se všech).

Číst dál...

ceska-hlava-2017-deadline-prihlasek
30. 6. 2017

Česká hlava 2017 - Deadline přihlášek

MPO, Vláda České republiky a Česká Hlava, vyhlašují v rámci již 16. ročníku stejnojmenného projektu zaměřeného na vědu a výzkum, soutěž o nejlepší výrobkovou či technologickou inovaci realizovanou českými, ale i zahraničními podniky na území České republiky – cenu Industrie. Přihlášky s příslušnou dokumentací musí být doručeny v elektronické podobě na adresu kontakt@ceskahlava.cz. Příjem nominací byl právě zahájen a uzávěrka jejich příjmů je 30. června 2017. Laureát Ceny Industrie může být tuzemská nebo zahraniční právnická osoba se sídlem a činností v České republice.

Česká hlava je největší projekt pro rozvoj české vědecké a technické inteligence, tedy té části společnosti, která bývá mnohdy upozaděná, ačkoliv na ni stojí prosperita naší země. Projekt vznikl před 16 lety z iniciativy intelektuálů v čele s Arnoštem Lustigem a Prof. Antonínem Holým s jediným cílem – vytvořit projekt pro vědce a techniky, který by jim pomohl získat popularitu a prestiž, kterou v tak hojné míře věnujeme třeba sportovcům či umělcům. Česká hlava však není jen nejvyšší vědecké ocenění, ale řada vzájemně provázaných projektů, jejichž cílem je popularizace vědy, výzkumu a vzdělávání u široké veřejnosti, ale i pomoc při utváření vhodných podmínek pro efektivní propojení výzkumu s výrobní praxí a nastavení takových podmínek, které tuto synergii umožní a podpoří.

Laureátům je ocenění Česká hlava za vědu, výzkum a inovace předáváno v několika kategoriích již od roku 2002. Od roku 2006 je vítězná hlavní cena udělována premiérem České republiky na základě usnesení vlády jako "česká nobelovka za vědu, výzkum a inovace“ pod názvem Národní cena vlády Česká hlava.

Číst dál...

czech-rep-business-expo-olomouc
12. 9. - 14. 9. 2017

Czech Rep. Business Expo Olomouc

Na Výstavišti Flora v Olomouci se ve dnech 12. - 14. září 2017 koná mezinárodní multioborový veletrh Czech Republic Business Expo 2017, který v sobě kombinuje výhody prezentace na veletržním stánku, setkání s odborníky na problematiku exportu, cestovního ruchu a vědy a výzkumu během konferenčních bloků a B2B setkání s obchodními partnery z Evropy, Asie i Ameriky. Akce je mezinárodně sledována, a proto se těší zájmu reprezentací z více než 60 zemí světa. Účastníci veletrhu budou mít jedinečnou příležitost vyslechnout si přednášky odborníků s dlouholetou praxí, seznámit se s nabídkou a novinkami prezentovanými na veletržních stáncích více než stovky vystavovatelů ze tří kontinentů a ochutnat národní speciality z různých koutů světa.
Veletrh učiní průřez velkým množstvím oborů, mezi nimiž budou zastoupeny například stavebnictví a energetika, strojírenství, zdravotnictví, elektronika a elektrotechnika, kybernetika, robotika a IT či doprava a cestovní ruch. Pořadatelé z 2K Consulting s.r.o. věří, že touto akcí podpoří české firmy a jejich produkty či služby, zvýší úroveň ekonomické diplomacie a v neposlední řadě též nakopnou bilaterální obchodní spolupráci mezi zúčastněnými podnikateli. Udělejte si v polovině září čas a přijďte se podívat!

Číst dál...

veletrh-it-sa-2017
10. 10. - 12. 10. 2017

Veletrh it-sa 2017

Letošní ročník největšího evropského veletrhu zaměřeného na oblast IT security se koná 10. - 12. října v německém Norimberku. Firmy a instituce mají možnost účastnit se této mezinárodní akce prsotřednictvím společného stánku organizovaným agenturou Czech Trade. Stánek českých společností je spolufinancován z OPPIK, projekt NOVUMM KET. Povinná výše participace firmy je 50 % nákladů. Dodavatel zajistí celou účast na klíč, jestliže se firma bude podílet na společném stánku velikostí 6sqm, celkové náklady zahrnující plochu, poplatek, stavbu a vybavení stánku, grafiku a zápis v katalogu činí 135 560 Kč, firma se podílí částkou 67 780 Kč.
Detailní rozpis nákladů bude zaslán na vyžádání, kontakty níže.Velikost plochy je samozřejmě možno měnit, vybavení expozice také, konkrétní přání lze řešit s dodavatelem expozice. Nárok na čerpání finanční podpory mají MSP se sídlem či provozovnou mimo Prahu.

Číst dál...

Další informace