Hlavní informace

5Q pro Tomáše Adama z iMotivation

5q-pro-tomase-adama-z-imotivation

Co kdybychom si řekli, že budeme dělat věci jinak? Že kromě vlastní výkonnosti a spokojenosti pozvedneme na vyšší úroveň také výkonnost a spokojenost zaměstnanců naší společnosti? Pokud bychom nevěděli, kde začít, nejlepším řešením by bylo požádat o pomoc Tomáše Adama ze společnosti iMotivation, která svým neotřelým přístupem mění pravidla hry na poli motivačního coachingu a rozvojových kurzů. A výsledky na sebe nenechávají dlouho čekat!

Tomáš Adam je třetí v pořadí, kdo nám odpovídal na otázky v rámci naší rubriky 5Questions, a prozradil například, jaké jsou jeho vize a cíle, jak s lidmi pracuje nebo co v jeho branži představuje častou překážku. Začtěte se s námi a možná se dozvíte i něco o sobě :)
 

O SPOLEČNOSTI

Společnost iMotivation s.r.o. si razí cestu trhem pod trefným heslem "Neznáme strach z odlišností". Právě odlišnost je totiž vlastnost, kterou tým iMotivation chce pěstovat nejen u sebe, ale také (a především) u svých klientů, jakými jsou například Dermacol, Knihy Dobrovský, Queens či Albi. 

Lidé v iMotivation se zabývají konzultační činností, realizací motivačních přednášek, workshopů a rozvojových kurzů na míru, ale také například vedením vzdělávacích on-line kurzů se zaměřením na B2B segment.

Propojením síly motivace, videa a znalostí v oblasti komuikace se iMotivation snaží podporovat rozvoj firemní kultury tak, aby kromě ředitelů a zaměstnanců společností byli spokojení též zákazníci, kteří kvalitní péči ocení a rádi služeb dané společnosti opakovaně využijí. 10% zisku z každé zakázky iMotivation investuje do pobočného projektu GO FREEDOM, jehož cílem je podporovat mladé lidi v osobním růstu.

imot


1) Kde se vzal počáteční nápad rozjet projekt iMotivation?

  • Původní myšlenka přišla v době, kdy jsem ještě pracoval v O2 a věděl jsem, že společnosti prakticky jakékoli velikosti řeší zákaznickou spokojenost a hledají nástroje, které jim konkrétní řešení pomohou nalézt. Již v době, kdy jsem pracoval jako divizní manažer, jsem byl osloven dvěma společnostmi, abych pomohl zvýšit aktivitu prodejců ve stáncích a kamenných obchodech. To se povedlo, a tak byl položen základ mé konzultační aktivity pro další firmy. :) Následně jsem začal uvažovat o tom, jak vytvořit měřitelné prostředí, které je schopné pracovat s velkou retailovou sítí.
     

2) Nabízíte pestrou škálu služeb a aktivit. Která z nich se těší největší popularitě?

  • Populární jsou všechny služby a netroufám si popravdě říci, která si popularity nejvíce užívá. To, co společnosti primárně oceňují, je naše schopnost chovat se způsobem, z něhož je zřejmé, že firma je naše a že jsme v tomto ohledu připraveni zaujmout odpovídající přístup. Svou práci a zodpovědnost za výsledek bereme velmi vážně, a to nám potom pomáhá získávat velké množství zakázek jen na bázi dobrých referencí.
     

3) V rámci týmu GO FREEDOM pomáháte lidem dosahovat jejich cílů, a tím i větší svobody v životě. Dokáže opravdu každý z nás změnit svůj mindset tak, aby ho štěstí neminulo?

  • Věřím, že každý může být v oblasti gofreedom2svého života spokojený, pokud aktuálně není. V ČR a SK lidé potřebují pracovat na odhalení své vášně, která je často zaslepená organizovanou systémovou manipulací v zaměření pozornosti společnosti tam, kde se to manipulátorům (vysoce postavení lidé na světové úrovni, sponzoři politických stran, média, bulvár) aktuálně hodí.

    Lidé mají v hlavách bohužel velmi silné programy a škodlivé vlivy se usazují zejména v podvědomí. Suma sumárum: ano, každý může své uvažování změnit, ale musí vědět PROČ tak chce učinit a distancovat se od prostředí, které ho stahuje dolů.
     

4) Co v tvojí branži představuje největší problém? Existuje na poli coachingu / mediální tvorby nějaký obávaný „strašák"?

  • Nezajímám se o strašáky. Nepřipouštím si, že něco nejde. Ale pokud bych přesto měl něco jmenovat, byl by to strach ze změny u manažerů, pro které je namísto odvahy změnit něco k lepšímu důležitější jejich židle a postoj "hlavně nic nezkazit". Což je poměrně smutné, nemyslíte?
     

5) Projekt iMotivation umožňuje lidem i firmám růst. Jak do budoucna poroste on sám?

  • Společnost iMotivation již nepatří do fáze projektu. V následujích dvou letech o iMotivation hodně uslyšíme. To samé se týká projektu GO FREEDOM. Cílem je udržet úzkou společenskou strukturu, přibližně do 50 lidí. Záleží mi na tom, aby lidé v týmu měli finanční blahobyt, citíli se svobodně a měli maximální zodpovědnost a kompetence v práci, kterou děláme. Do 2 let budeme expandovat na další trhy v Evropě.

 

imotivation

Tomáš Adam

 

Tomáš je zakladatelem a společníkem společnosti iMotivation. Zajímá se především o oblasti leadershipu a kreativity, videotvorby, komunikace, zákaznického zážitku, HR problematiky či lidské psychologie, přičemž ve své práci se snaží nacházet cesty, jimiž se před ním ještě nikdo nevydal.


Znáte ve svém okolí někoho zajímavého, o jehož projektu bychom mohli napsat? Neváhejte a napište nám své doporučení na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.  a pomozte nám rozšířit naši 5Qadru :-)